General discussion about Music
Re: General discussion about Music
Co se týče žánrů tak mám rád skoro všechno (pop, rock, metal, hip-hop, rap, techno, DnB, orchestra, disco atd.)
Nesnáším lidovky a dechovky
Jinak my favorite bands - Linkin Park, Skillet, Paramore, Evanescence, Aloha From Hell atd.
my favorite game soundtracks - final fantasy x, syphon filter 1, tekken 3

Nesnáším lidovky a dechovky
Jinak my favorite bands - Linkin Park, Skillet, Paramore, Evanescence, Aloha From Hell atd.
my favorite game soundtracks - final fantasy x, syphon filter 1, tekken 3
Daemonium ab inferno.
- Koláč
- Cruel sun

Tak dovoľ, ja ľudovky mám rád, s koláčmi a klobásov sú najlepšie. Ale samozrejme skoro všetko čo sa dá počúvať, hip-hop, rock, metal, disco.
Jedenie a viera v Pána sú úžasné!
Vedel som o tom, že sa mi trošku páči Depeche Mode. Ale v poslednej dobe si ho obľubujem stále viac. Nejaký depešák tu?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec odio. Quisque volutpat mattis eros. Nullam malesuada erat ut turpis. Suspendisse urna nibh, viverra non, semper suscipit, posuere a, pede.
- Koláč
- Cruel sun

Niektoré piesne sú peckové. Ako to volá, hej už viem Enyoy the silence, alebo People are people. Inak nedávno boli v Bratislave.
Jedenie a viera v Pána sú úžasné!
O tom koncerte v Bratislave viem.
Ale Enjoy the Silence je asi naj.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec odio. Quisque volutpat mattis eros. Nullam malesuada erat ut turpis. Suspendisse urna nibh, viverra non, semper suscipit, posuere a, pede.
LP fans and non LP fans, to si musíte všichni poslechnout
Daemonium ab inferno.
Vraj "odporúčané video". :DDDDDD