Když jsem se díval na ty zvuky, tak jsem si vzpomněl, že mi praskají tyto zvuky důlních červů - CRW_ATTACK01, CRW_ATTACK02, CRW_ATTACK03. Nevím, proč to tak dělá, ale je to na uši velice nepříjemné. Zvláštní, že to praská v G2, ale v G1 je to v pohodě. Že by bylo v sound souboru něco navíc, co není v G1? Musím zjistit, co to dělá.
Mám trochu problém s psaním dialogu. Trápí mě trochu ten Dialog Denotion.
Uvedu příklad psaní dialogu, vygeneruji dialog - DIA_Trian_New (pozná to NPC, good)
Během psaní dialogu nebo až po dopsání, ale pak chci přepsat to slovo New na Talk1, protože předem nevím, co tam mám napsat, nezeptalo se mě to. V tom případě musím dát ctrl+F (najít a nahradit), jenže to je pracné.
Bylo by skvělé, kdyby u každého generačního okénka se to po mě ptalo, jaký chci konkrétně název. Třeba, když kliknu na Dialog Start, objeví se okénko Dialog Denotion Name, dám ok a mám tam DIA_Trian_Talk1.
Já ještě neumím moc ovládat ten dialog panel. Přijde mi trošku nepřehledný. Hlavně ty tlačítka.
A ještě jedna věc. Když tam generuji Hero Talks, NPC Talks, tak se mi stane, že se o jedno překliknu a musím smazat jeden řádek, jenže když mi to vygeneruje další řádek, tak to přeskočí o číslo nebo i o víc podle počtu smazaných řádků, takže místo, aby to šlo po smazání takto.
AI_Output(other,self,"Atmus_New_15_01"); //
AI_Output(self,other,"Atmus_New_12_02"); //
AI_Output(other,self,"Atmus_New_15_03"); //
AI_Output(other,self,"Atmus_New_15_04"); //
Místo toho mi to generuje takto.
AI_Output(other,self,"Atmus_New_15_01"); //
AI_Output(self,other,"Atmus_New_12_04"); //
AI_Output(other,self,"Atmus_New_15_05"); //
AI_Output(other,self,"Atmus_New_15_07"); //
Jinak zatím žádné jiné potíže nejsou. Ale možná se k nějakým dostanu, až budu psát komplikovanější questy.
Daemonium ab inferno.