General discussion about Gothic Editing and Modding

Forum of creators of modifications of all the Gothics

Re: General discussion about Gothic Editing and Modding

Postby Kaiser » Sat Aug 06, 2016 5:12 pm

On zije :D
No prekladaji se navraty 2 a za par let vyjde mod thanatos.
:)
Kaiser
The Dark Mages Mod Team
The Dark Mages
The Dark Forests Times
Unknown hero
Unknown hero
 
Posts: 18442
Joined: Tue Sep 25, 2012 9:25 pm

Re: General discussion about Gothic Editing and Modding

Postby Warezz.K » Sat Aug 06, 2016 6:55 pm

Přežil sem a žiju dál :D Musel sem si najít byt, práci, něco vydělat a postavit se na nohy takže to chvilku trvalo. O návratech jsem se dozvěděl :) občas zabrouzdám a zjišťuju jak jsou na tom nové verze modů atd.
User avatar
Warezz.K
Adventurer
Adventurer
 
Posts: 75
Joined: Tue Aug 12, 2014 1:19 pm

Re: General discussion about Gothic Editing and Modding

Postby Ironside » Tue Jun 26, 2018 8:29 am

Zdravím,

chtěl bych se zeptat ohledně spaceru. V blenderu jsem chtěl udělat malý svět a zkusit jestli mi bude fungovat. Pro jednoduchost jsem si udělal plochu dal ji jednu z textur ze složek gothica a exportoval ji přes Kerax exporter do .3DS jak je popsáno ve wiki. Potom když jsem ji ale pustil ve spaceru, dal jsem compile world outdoor a odškrtl to s tím Editmodem, tak bylo vidět slunce, nebe ale ať jsem se otáčel jak chtěl tak jsem svou plochu s texturou neviděl. To samé se mi stalo když jsem otevíral některé originální .3DS soubory nebo i některé .ZEN soubory. V blenderu se mi však otevřou a vidím je celé. Zvláštní mi pak přijde že když si ve spaceru otevřu AETER1.ZEN nebo OldCamp.zen tak normálně vše vidím a mohu manipulovat s věcmi a waipointy přesně jak je popsáno ve wiki. Tak jsem se chtěl zeptat jestli nevíte co je špatně s mými .3DS soubory nebo jestli se vám něco podobného už nestalo.
Ironside
Novice
Novice
 
Posts: 3
Joined: Tue Jun 26, 2018 8:09 am

Re: General discussion about Gothic Editing and Modding

Postby Aeternitas » Tue Jun 26, 2018 9:21 am

Duvodu muze byt vice. Bud plocha je prilis mala, nebo zase prilis velka s prilis velkymi polygony, nebo lezi nekde, kdo vi kde, nebo jsi neco dal do spatnych slozek, nebo je obracene ...
ImageImageImageImageImageImage
User avatar
Aeternitas
The Dark Mages Mod Team
The Dark Mages
The Modders
The Dark Forests Times
The Highest Dark Mage
The Highest Dark Mage
 
Posts: 34960
Joined: Mon Sep 24, 2012 8:15 pm
Location: Nordmar Highland

Re: General discussion about Gothic Editing and Modding

Postby Ironside » Tue Jun 26, 2018 9:36 am

Děkuju za rychlou odpověď.
Původně jsem myslel že až finální verze .3DS musí být až v té složce a že testovací mohu mít třeba na ploše ale funguje až když je ve složce. Plochu už teď vidím, přestože ji mám trochu obrácenou, ale to už je věc modelování. Každopádně díky, moc jsi mi pomohl :)
Ironside
Novice
Novice
 
Posts: 3
Joined: Tue Jun 26, 2018 8:09 am

Re: General discussion about Gothic Editing and Modding

Postby Ironside » Tue Aug 21, 2018 12:33 pm

Zdravím,

chtěl jsem se zeptat ohledně češtiny do módu. Vím že na stránkách je tutorial na český mód a stáhnul jsem si ty české
fonty a aktualizoval i MOD soubor. Nevím jestli jsem to pochopil správně, ale myslel jsem že to změní názvy rostlin, zbraní a atributů na české. Dělám to špatně nebo se tohle dělá úplně jinak?
Ironside
Novice
Novice
 
Posts: 3
Joined: Tue Jun 26, 2018 8:09 am

Previous

Return to Gothic Editing

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest