Tvorba módu 3

Forum of creators of modifications of all the Gothics

Re: Tvorba módu 3

Postby l-titan » Thu Aug 18, 2016 2:58 pm

1) Když mám v Blenderu vymodelovaný mesh, jaký je správný postup jak ho otexturovat?
2) Jakým způsobem lze lehce vymodelovat svět? (já to dělám takto: vytvořím velkou plochu, subdivide, extrude, a sculpt štětce. Zajímá mě, jestli to nejde nějak zjednodušit)
l-titan
Beginner
Beginner
 
Posts: 27
Joined: Sun Apr 20, 2014 6:56 pm

Re: Tvorba módu 3

Postby Boris » Thu Aug 18, 2016 3:17 pm

1) Ja si dole na ľavo nastavím animator alebo čo to je kde sa robia tieto textury a potom tam už iba rozbalím texturu dám U a prilepí mi na to texturu. Záleži na tom kolko označíš políčok ked len jedno tak ti dá texturu na jedno poličko, ked 4 políčka tak tu texturu ti dá rovnako ale na 4 políčka ale to záleží aj na veľkosti políčok osobne ti odporúčam na menšie políčka texturovať pojednom bude to ostrejšie (lepšia grafika a rozlíšenie ale zase väčší výkon na hru). Myslím že taku veľku mapu nerobíš že by to PC nezvládol. Podľa mňa je toto najrýchlejší spôsob.
Ďalšia možnosť je texturovať v spacery čo ti odporučí väčšina hráčov čo maju skusenosti podľa mňa je to podobné. V blendery musíš dávať pozor ake textury dáš lebo v spacery ti môže ukazať inak napríklad strechu dáš v blendery na políčko ale v spacery ti zostane otexturované ale len hneda farba napríklad tak preto dávaj textury ako su napríklad v gothic 2 a nie navrhnute inými hráčmi. :)

2) Ten spôsob ti neodporučam je to zdlhavé podľa mňa.

Pozri si v tutorialoch ako oni texturujú: https://www.youtube.com/watch?v=Rc_rJht0wCc
Boris
Ishtar soldier
Ishtar soldier
 
Posts: 538
Joined: Wed Jul 30, 2014 11:58 am

Re: Tvorba módu 3

Postby l-titan » Thu Aug 18, 2016 5:56 pm

1) Mě právě přijde, že b blenderu mám (většinou) snažší práci s pozorovacími úhly, s výběrem polygonů apod. než ve spaceru.

2)
Boris wrote:
l-titan wrote:Jakým způsobem lze lehce vymodelovat svět? (já to dělám takto: vytvořím velkou plochu, subdivide, extrude, a sculpt štětce.)

Ten spôsob ti neodporučam je to zdlhavé podľa mňa.


A jakým způsobem děláš levelmesh (model krajiny)?
l-titan
Beginner
Beginner
 
Posts: 27
Joined: Sun Apr 20, 2014 6:56 pm

Re: Tvorba módu 3

Postby Boris » Fri Aug 19, 2016 9:42 am

mne sa tiež lepšie v blendery texturuje.

Sorry zle som si prečítal to vymodelovanie som rovno už písal k tomu štetcu "D
Boris
Ishtar soldier
Ishtar soldier
 
Posts: 538
Joined: Wed Jul 30, 2014 11:58 am

Re: Tvorba módu 3

Postby l-titan » Fri Aug 19, 2016 4:50 pm

Jaký způsob modelování krajiny je tedy nejlepší (a nejrychlejší)?
l-titan
Beginner
Beginner
 
Posts: 27
Joined: Sun Apr 20, 2014 6:56 pm

Re: Tvorba módu 3

Postby Boris » Fri Aug 19, 2016 5:30 pm

vytvoriť si plochu a urob si terén, kamene a extrahuj si niečo do toho nejake totemi a tak
Boris
Ishtar soldier
Ishtar soldier
 
Posts: 538
Joined: Wed Jul 30, 2014 11:58 am

Re: Tvorba módu 3

Postby l-titan » Fri Aug 19, 2016 7:23 pm

Boris wrote:vytvoriť si plochu a urob si terén

Jak? Jak z rovné plochy udělám uvěřitelný terén? (např. jako zde a ne jako tady)? Jde v blenderu nastavit, aby když označím některé faces a ty extruduji/vytahuji nahoru, aby ty okolní faces (ne ty označené, ale ty okolní přilehlé) se trošku povytahovaly spolu s označenými?
l-titan
Beginner
Beginner
 
Posts: 27
Joined: Sun Apr 20, 2014 6:56 pm

Re: Tvorba módu 3

Postby Aeternitas » Fri Aug 19, 2016 8:20 pm

Jde udelat vsechnio mozne, ale pokud chce clovek opravdu pekny vysledek, je lepsi vse delat rucne.
ImageImageImageImageImageImage
User avatar
Aeternitas
The Dark Mages Mod Team
The Dark Mages
The Modders
The Dark Forests Times
The Highest Dark Mage
The Highest Dark Mage
 
Posts: 34960
Joined: Mon Sep 24, 2012 8:15 pm
Location: Nordmar Highland

Re: Tvorba módu 3

Postby l-titan » Fri Aug 19, 2016 8:31 pm

Aeternitas wrote:Jde udelat vsechnio mozne, ale pokud chce clovek opravdu pekny vysledek, je lepsi vse delat rucne.

Řekněme, že chci svět zhruba tak složitý a vrstevnatý jako v tomto módu. Není to příliš vrstevnaté ani zase příliš ploché jako např. v módu Juran. Jak na to? Udělat hrubý obrys světa hranatě a ten pak deformovat?
l-titan
Beginner
Beginner
 
Posts: 27
Joined: Sun Apr 20, 2014 6:56 pm

Re: Tvorba módu 3

Postby Aeternitas » Fri Aug 19, 2016 8:40 pm

Ja delam svet tak, ze protahuju hrany. Pripadne spojuju. To je vicemene vse. Samo jeste je ohybam treba, posunuju a tak. Nekdy je to trochu hranate, ale to se zakryje vegataci.
ImageImageImageImageImageImage
User avatar
Aeternitas
The Dark Mages Mod Team
The Dark Mages
The Modders
The Dark Forests Times
The Highest Dark Mage
The Highest Dark Mage
 
Posts: 34960
Joined: Mon Sep 24, 2012 8:15 pm
Location: Nordmar Highland

PreviousNext

Return to Gothic Editing

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron