jednoduše, jak máš unwrap, tak tam jsou další typy, jak texturovat, třeba přes cube projection, tak to dělám já, např. 1.000 je pro skály, 0.500 pro zdi a 0.100 pro zem, teda jen tipuji, ale pohrávám si s tím různě, a když se ti někde objeví rozmazaná textura, tak si ji stačí označit a dát unwrap, pokud je to vyloženě podivný kosočtverec, který je zčásti skála a zčásti zem
čo? a to bude ako vyzerať môžeš mi to ukazať vo svojom blendery ako to mám spraviť urobiš nejaku dieru a ako dám tam tie textury vody a aj dole lebo teraz už neviem ako to myslíš.
A ako mám dať pozor aby boli veci vo velkosti postavy? aby nebolo niečo velke a niečo zase malé?
A tie Meshe čo importujem s gothic maju taku inú farbu ako niektore ktoré vytvorím v blenderu to znamená že to už má texturu že? a ked dám do módu texture tak su fialove.