Tvorba módu 2

Forum of creators of modifications of all the Gothics

Tvorba módu 2

Postby Boris » Tue Apr 28, 2015 8:09 pm

Vytvorený druhý topic :)

Dark a mám to potiahnuť po celej ploche kde chcem mať vodu a potom dať subdivide aby som nemusel vytvárať nové plochy a texturovať ich zvášť?
Boris
Ishtar soldier
Ishtar soldier
 
Posts: 538
Joined: Wed Jul 30, 2014 11:58 am
  topic author

Re: Tvorba módu 2

Postby Darkenius » Wed Apr 29, 2015 11:03 am

vodu si přetáhni tak, abys měl zakryté koryto jezera, na vodu bych moc nedával subdivide, je to podle mě zbytečné
Daemonium ab inferno.
User avatar
Darkenius
The Dark Mages Mod Team
The Dark Mages
The Modders
The Dark Forests Times
Dragonkiller
Dragonkiller
 
Posts: 7049
Joined: Thu Jul 04, 2013 4:49 pm

Re: Tvorba módu 2

Postby Boris » Wed Apr 29, 2015 12:58 pm

no ale potom bude mať tá voda velké rozlíšenie a to bude blbé
Boris
Ishtar soldier
Ishtar soldier
 
Posts: 538
Joined: Wed Jul 30, 2014 11:58 am
  topic author

Re: Tvorba módu 2

Postby Darkenius » Wed Apr 29, 2015 1:19 pm

však si to rozlišení můžeš nastavit na malé 8-)
Daemonium ab inferno.
User avatar
Darkenius
The Dark Mages Mod Team
The Dark Mages
The Modders
The Dark Forests Times
Dragonkiller
Dragonkiller
 
Posts: 7049
Joined: Thu Jul 04, 2013 4:49 pm

Re: Tvorba módu 2

Postby Boris » Wed Apr 29, 2015 1:25 pm

A ako? Ja ked chcem male rozlíšenie tak si dávam subdivide a každé jedno texturujem. Ako to mám nastaviť?
Boris
Ishtar soldier
Ishtar soldier
 
Posts: 538
Joined: Wed Jul 30, 2014 11:58 am
  topic author

Re: Tvorba módu 2

Postby Darkenius » Wed Apr 29, 2015 9:26 pm

jednoduše, jak máš unwrap, tak tam jsou další typy, jak texturovat, třeba přes cube projection, tak to dělám já, např. 1.000 je pro skály, 0.500 pro zdi a 0.100 pro zem, teda jen tipuji, ale pohrávám si s tím různě, a když se ti někde objeví rozmazaná textura, tak si ji stačí označit a dát unwrap, pokud je to vyloženě podivný kosočtverec, který je zčásti skála a zčásti zem
Daemonium ab inferno.
User avatar
Darkenius
The Dark Mages Mod Team
The Dark Mages
The Modders
The Dark Forests Times
Dragonkiller
Dragonkiller
 
Posts: 7049
Joined: Thu Jul 04, 2013 4:49 pm

Re: Tvorba módu 2

Postby Boris » Thu Apr 30, 2015 4:04 pm

jááj ked robíš cez to cube projection tak preto ti to tak robí pravidelne na tie skaly
Boris
Ishtar soldier
Ishtar soldier
 
Posts: 538
Joined: Wed Jul 30, 2014 11:58 am
  topic author

Re: Tvorba módu 2

Postby Boris » Thu Apr 30, 2015 4:11 pm

A dole netreba? tiež dať vodu? či tým že som to otočil dole hlavou bude cele to koryto zaplavené?
Boris
Ishtar soldier
Ishtar soldier
 
Posts: 538
Joined: Wed Jul 30, 2014 11:58 am
  topic author

Re: Tvorba módu 2

Postby Darkenius » Thu Apr 30, 2015 6:24 pm

i dole texturu vody
Daemonium ab inferno.
User avatar
Darkenius
The Dark Mages Mod Team
The Dark Mages
The Modders
The Dark Forests Times
Dragonkiller
Dragonkiller
 
Posts: 7049
Joined: Thu Jul 04, 2013 4:49 pm

Re: Tvorba módu 2

Postby Boris » Thu Apr 30, 2015 7:16 pm

čo? a to bude ako vyzerať môžeš mi to ukazať vo svojom blendery ako to mám spraviť urobiš nejaku dieru a ako dám tam tie textury vody a aj dole lebo teraz už neviem ako to myslíš.

A ako mám dať pozor aby boli veci vo velkosti postavy? aby nebolo niečo velke a niečo zase malé?

A tie Meshe čo importujem s gothic maju taku inú farbu ako niektore ktoré vytvorím v blenderu to znamená že to už má texturu že? a ked dám do módu texture tak su fialove.
Boris
Ishtar soldier
Ishtar soldier
 
Posts: 538
Joined: Wed Jul 30, 2014 11:58 am
  topic author

Next

Return to Gothic Editing

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests